Forum : Infermieri e Specializzazioni Oggi è 03 mar 2025 02:58

Messaggioda Enry 06 lug 2018 15:43

Ciao a tutti. :o
E' un po' di tempo che sto pensando di fare un master ma tra lavoro e famiglia frequentare l'università mi risulta difficile.
Ecco quindi che mi sono imbattuta nei Master Online (che tengo sempre d'occhio)...ho notato che UniPegaso in collaborazione con Nurse.24 ha attivato un corso di "Case Management in infermieristica" qualcuno di voi ha qualche info in più da darmi?
Grazie a chi mi risponderà... :D
Enrica

Messaggioda Succart 15 ott 2024 05:54

101 games offer many challenging games that only pro players can master them. Are you one of them?
Succart

Messaggioda dialroll 03 dic 2024 07:55

google baseball is an engaging online game that combines classic baseball mechanics with fun challenges, allowing players to test their skills and compete against friends in exciting virtual matches.
dialroll

Messaggioda MissTwinst 22 gen 2025 08:08

These could have significant impacts Hexa sort.
MissTwinst

Messaggioda victoria88paul 10 feb 2025 07:26

Ciao Enrica!

Sì, ho trovato alcune informazioni sul Master "Case Management in ambito infermieristico ed ostetrico" offerto da UniPegaso in collaborazione con Nurse24it. Questo master è pensato per laureati in Infermieristica e ostetricia e ha l'obiettivo di fornire le conoscenze e le abilità pratiche per gestire i percorsi assistenziali degli utenti, supportando sia la rete familiare che il lavoro in ospedale e sul territorio.

Il programma del master include materie come Modelli Assistenziali, Case Management e coordinamento dei servizi socio-sanitari, Risk Management, Economia e legislazione sanitaria, e seminari/esercitazioni. Il master dura un anno e le iscrizioni sono sempre aperte Subway BOGO Code
Un'opzione interessante è l'agevolazione offerta da Nurse24it, che riduce la quota di iscrizione a €1000. Inoltre, il master prevede videolezioni, test di autovalutazione, workshop/tirocinio e una prova finale in presenza.

Buona fortuna con la tua decisione!
victoria88paul

Messaggioda bevisandrew 17 feb 2025 03:51

It's great to hear you're considering an online master's! The "Case Management in Nursing" program sounds promising. It could be a real block breaker for balancing work and family commitments while advancing your career. Best of luck with your decision!
bevisandrew

Messaggioda damey 18 feb 2025 04:44

Hi Enrica!

The Master in Case Management in Nursing offered by UniPegaso in collaboration with Nurse.24 is one of the online opportunities Geometry Dash Lite that allows you to reconcile study, work and family life, making learning more flexible.

Case Management in nursing focuses on the coordination and management of the care path for patients, ensuring optimal continuity and quality of care. The program is aimed at nurses, so it is designed for those who want to deepen their skills in case management, improving their effectiveness in taking care of patients.
damey

Messaggioda holeioonline 22 feb 2025 08:48

Fierce competition in hole io online : You will face off against many other players in real-time matches, testing your control skills and black hole expansion tactics.
holeioonline

Torna a “Infermieri e Specializzazioni”